amandathebsteriksson

Direktlänk till inlägg 11 september 2012

spelförfrågningar -_-

Av Amanda Eriksson - 11 september 2012 19:53

Åh vad jag är trött på att alla ska skicka fucking spelförfrågningar.
Så otroligt irriterande..
Just nu e jag med Jonny å lyssnar på nå random musik.
Hehe... Lol.
Jag kommer typ börja blogga mer nu för jag skriver från mobilen för har ju laddat ner en app.
-ja jag ringer på fredag, så ses vi på lördag
Hehe....nejmen nu ska jag la sluta skriva.
Så puss på er;*

 
 
Tanja och Emma

Tanja och Emma

11 september 2012 19:59

Hej du! Spanat in vår blogg på sistone? Om inte, gör det vettja!

http://www.fittatjejer.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Eriksson - 21 november 2012 20:17


Hejsan  vänner, nu tänkte jag att jag skulle börja nörd-blogga ;) Men då börjar jag minsann om på nytt.  Så i förrgår eller igår så startade jag en på blogg.se!  Där blir det många uppdateringar för jag bloggar från både mobil å dator där.  K...

Av Amanda Eriksson - 22 oktober 2012 11:18

Tjaa! Sitter vid slöjden med Larsson. Ska möta Rasse, älskling och kanske nån mer vid tåget om en stund. Och ja... Är hungrig, men ändå inte. Dadadadada BATMAN! Aa precis :) Men ni får hare gött, puss!...

Av Amanda Eriksson - 19 oktober 2012 15:30

Tjena! FREDAAAAAAAAAAAAGSMYYYYYYYS! Sitter i sängen och lyssnar på brorsans musik från andra sidan väggen.  Ska snart dra te älskling!  SAKNAR HONOM!<3 Haha, jag kommer seriöst attackera han... och krama ihjäl han... ja de e mitt sätt å ...

No

Av Amanda Eriksson - 18 oktober 2012 10:04

Appen är tillbaka så nu blire bloggning! Men inte nu för jag sitter på No lektion. Pusshej;* JAG SAKNAR MIN JESPER ÄCKLIGT MYCKET!!...

Av Amanda Eriksson - 16 oktober 2012 20:08

Hej! Jag har tråkigt, och jag vet icke vad jag ska skriva.  Robert och Jonny e här, så dom, jag å brorsan snackar i mitt rum... eller dom snackar och jag sitter vid datorn...  Jag saknar Jeppe... wheee :( Men ska sova hos han på fredag, imorn...

Presentation


Tja!
Kul att du har hittat hit:)
Skriver om vad jag sysslar med om dagarna
Jao.. jag e en tjej som chillar all the time, spelar min musik, hänger med polarna.
Följ mig sötnusar!
Puss:*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards