amandathebsteriksson

Alla inlägg under september 2012

Av Amanda Eriksson - 22 september 2012 11:19

Haha, hej.
Idag drar jag te farmor å äter mat.
Inatt, från klockan 00.00 till 02.30 låg jag på golvet och sjöng låt efter låt.
Garva typ ihjäl mig också... Och vissa av er tänker säkert att jag hade druckit, men jag va nykter... Bara övertrött blandat med socker.
Nu e jag uppe i mitt rum med älskling, Robban, Jonny å Ninni.
Lyssnar på dansband.
Men ni får hare gött.
Pözz;*

Av Amanda Eriksson - 21 september 2012 23:50

Hej, idag har jag vart trött hela dan.
Och ja.. somnade på sista lektionen.
Nu ligger jag i sängen och Jonny sitter i fotändan.
Jeppe å Robban e där nere och ninni i badrummet.
Just nu e jag lite orolig, fast mest arg... Av en anledning som jag är så otroligt trött på eftersom att det är samma fucking visa samma gång.
Hur länge till orkar jag ?
Aja... Vill personer vara två olika personer för dom väl vara de då.. -_-
Men nu ska jag väl snart sova, eftersom att alla andra redan gör de...
Hare gött, jag ska försöka att ha de jag med, för att en sur Mandiz kan göra vad som helst...
Men iallafall, pözz;*

Av Amanda Eriksson - 16 september 2012 20:27

Som vanligt en film om mobbning. 

Hur aggresiv man kan bli över ord, övergräpp och misshandel. 

Hur en pistol kan ändra så otroligt mycket. 

Man hänger inte riktigt med i början men sen förstår man allt. 

Knepigt slut som var svårt att hänga med på men ändå... helt fantastisk film! 

Ca 30.000 barn i sverige blir mobbade, varför är det så ? 

Varför ska det vara såhär ? 

Det finns två sorter om mobbning, det är psykisk och fysik, båda är fruktansvärda. 

Jag har upplevt Psykisk, i ca 5 år, det är hemsk! 

Så snälla... mobbare, ta å skaffa ett liv. 

Men iallafall, den här filmen rekomenderas starkt. 

          

Fem stjärnor av fem möjliga ger jag till:


 

Lika barn leka bäst

 

 


Av Amanda Eriksson - 16 september 2012 17:32

Ja, nu e jag hemma efter att ha vart hos älskling sen igår.
Tror jag ska dunka musik snart, som ett mysigt slut på helgen.
Imorn e de måndag.. suck :(
Men nu ska jag la hitta på nå å gö.
P.s : det kanske blir färre inlägg på morgonar och förmiddagor för har slut på pengar på mobilen.
Så Yes, men vi hörs.
Pözz;*

NO

Av Amanda Eriksson - 14 september 2012 09:09

Hej!
Jag e irriterad.. -_-
Fast kan inte skriva varför här.
Men iallafall så är de snart rast och ja.. jag har trökit, kollar på nån film som jag inte fattar nånting av.
Så Yes, ni får en bild osså får vi höras sen.
Puss ;*

Av Amanda Eriksson - 13 september 2012 19:09

Ja... Här ligger jag med jeppe.
Han mobbar mig -_-
Aja, iallafall så har vi haft friidrotts dag idag.
Och efter skolan fixade jag frisyren, färgade å klippte.
Här har ni bilder!

Av Amanda Eriksson - 12 september 2012 14:10

Jag har tråkit och sitter på rc taket med Nora å ellie
Snackar bonde språk.
LOL YOLO!
Fan va jag hatar yolo egentligen, haha... DÖ!
Men nu ska jag sluta skriva.
Så pusshej!

ica

Av Amanda Eriksson - 12 september 2012 12:56

Tjaa!
Sitter här utanför Ica, ska la snart börja lektionen.
Och ja... Idag grät jag, för va till min släks grav.
Hann inte träffa nån av dom men älskar dom såklart ändå.
Ja.. de här ska ju inte bli ett depp inlägg så... Vad ska ni göra idag då ?
Hehe, men nu ska jag iaf sluta skriva.
Hare gött, puss ;*

Älskar dig Jesper <3

Presentation


Tja!
Kul att du har hittat hit:)
Skriver om vad jag sysslar med om dagarna
Jao.. jag e en tjej som chillar all the time, spelar min musik, hänger med polarna.
Följ mig sötnusar!
Puss:*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards