amandathebsteriksson

Alla inlägg under juni 2012

Av Amanda Eriksson - 28 juni 2012 11:50

Hehe, just nu så e jag så taggad!!

Om nån timme ska vi hämta martin, sen jeppe och sen åker vi te ludvika!!

Och ikväll gör vi ludvika osäkert!!

E så sjkt taggad. 

Tror jag ska ringa te jeppe å se om han e vaken.. den lilla grejen som sover te halv 4 eller nå.. =D

Hehe, men ska väl gö derå, och påminna han om att ta med tröjan jag ska låna som jag ÄLSKAR!!

Och jag ska försöka komma ihåg hans plånbok, så måste jag ber'tta hur mycket pengar han ska ta me.


-Och han e vaken!

Messade Martin me och han e också vaken. 

GHAAA jag har blivit för van att skriva hjärtan i sms!!

Skriver de te typ alla, -_-


Va ska man göra i en halvtimme ?

MASK!<3

Nej omg... sry, fick nå ryck ;)


Jag skriver typ mer här än på devote.

Inte vet jag varför.

Men ni kan få kika in där en stund.

Klicka på bilden för att komma dit ;)

   


Och jadu.. va ska man skriva mer ?

Ingen aning, så nu ska jag TAAAAAAAAGGA sönder tills vi ska åka.

Så puss på er.


Av Amanda Eriksson - 26 juni 2012 19:57

GHAAAAAAAAAA!! 

OMG VA JAG LÄNGTAR!!!

På torsdag så ska jag, Jeppe, Nellie å Martin på ludvika festen. 

BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAT KUL!!

Best summer ever :*

Fått en ny dator, ska på ludvika festen me dom bästa, OCH SNART NY MOBIL !!

 


Den här älsklingen kommer om 3-5 arbetsdagar!!

Men nu ska jag kolla på allsång på skansen så vi höörs. 

Pözz:*

ÄLSKAR DIG JEPPE<3

Av Amanda Eriksson - 23 juni 2012 13:24

Hihi.. vet inte va rubriken skulle va.

Men glad midsommar i efterskott!!

Nu e jag med ´jeppe som har sovit här från i torsdags =D

Så aa... va ska man skriva mer ?

Får se vad som händer idag.

 Jajamän, jeppis e lite smått trött verkar de som. 

Men  nu ska jag sluta skriva ointressanta saker.

Och har inget annat att skriva så hejdå. 

Pözz:*

Av Amanda Eriksson - 20 juni 2012 12:08

Här är en video på min bästavän som sjunger på deras skolavslutning. 

ENJOY!!

Kommentera gärna :D

Av Amanda Eriksson - 18 juni 2012 19:45

När jag fiser så brukar jag tänka "nu luktar det bajs"

När jag fick hår på snoppen så undra jag varför de inte växte på hallone. 

Jag har klämt på fridas bröst! =D

Jag har kompisar som har väldigt faschinerade bubblor!



Singel å sökande, e du intresserad ? 

Ta på gå å kissa!

Av Amanda Eriksson - 18 juni 2012 15:31

Hej!

Händer ? 

Jag sitter för mig själv och lyssnar på musik. 

Snart kommer Rasmus å Jeppe. 

Och jaa! 

Min födelsedag va heeeeeeelt underbar!

Haha, börja gråta när jag fick jeppes present. 

va så fin text på den. 

Kommer kanske kort sen. 

Älskar ju min pöjk. 

Så ni får hare så gött. 

Pözz:*

Av Amanda Eriksson - 17 juni 2012 13:05

Tjaa!

Fyller år idag då, 14. 

Har älsklingen här, Ellie kommer sen, Robban e här. 

Och aa... så kommer släkten sen också då. 

Har som sagt fått en egen dator. 

Och en boll av brorsan ? 

Haha... aa men den e ju kul, fast den e för hundar... 

Får se va jag får mer idag då. 

Ska se om jag får tillräkligt mycket pengar för en ny mobil också. 

Men iaf : 

Grattis till mig eller ?


Pözz :*

Presentation


Tja!
Kul att du har hittat hit:)
Skriver om vad jag sysslar med om dagarna
Jao.. jag e en tjej som chillar all the time, spelar min musik, hänger med polarna.
Följ mig sötnusar!
Puss:*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards