amandathebsteriksson

Alla inlägg under maj 2012

Av Amanda Eriksson - 21 maj 2012 16:16

Tjaa! 

Här sitter jag.. Och trökar ihjäl mig. 

Haha, närrå, skriver med Bästiis :)) 

Så kul å härja med han asså...


Älskar min Jeppe!! <3

Så fort jag ser han så blir jag glad dirr. 

Vill aldrig att de ska ta slut! 


Och aa, va ska jag skriva mer ? 

Här sitter jag å chillar å lyssnar på Petter. 

Seriöst, ÄlSkAr PeTtEr!! 

Men nu tror jag nog att jag ska ääääääääättttttaaaa. 

Så måste sluta skriva. 

Puss på er, och checka gärna andra bloggen också! 

Tryck HÄR för att komma dit :)


Men vi hörs! 

Pözz <3


Jeppe, kom ihåg att jag älskar dig över allt! 

Av Amanda Eriksson - 15 maj 2012 16:17

Tjaa! 

Sorry för dålig uppdatering, eller aa... kass uppdatering... 

Men här kommer de ett litet inlägg. 

Den här dan... har vart jävligt speciell. 

Slagsmål och lite andra saker... 

Men nu sitter jag iaf här å lyssnar på musik. 

En månad vare igår med älskling. 

Älskar dig Jesper Olsson. 

Och va ska jag skriva mer ? 

Jag har så förbannat tråkigt ju... :(



Och nu vill jag göra en hälsning: 


Jag kände inte nån av er, den ena har vart borta längre än den andra, snart två år och den andra gick bort nyligen, hade ingen kontakt alls och tror inte jag träffade er nån gång, men vila i frid   


Av Amanda Eriksson - 3 maj 2012 19:37

Tjaa! 

Sorry för dålig uppdatering men min dator e as seg så palla inte blogga, 

Men iaf, som sagt så fyller älskling år idag. 

Hehe, och han fick en födelsedagspresent också. 

Jag, Ellie, Jocke å Robert köpte 10 liter cola till honom som vi gick in med till han när han hade lektion. 

Han blev ju lite glad kan man säga, han ba "wtf??" haha, så jävla awesome å se, han å hans söta smilegropar ;) 

Fast sen kom lärarn och tog dom så fick han dom när skolan va slut. 

Imorn äre fredag, AWESOME! 

Får se va man hittar på i helgen då. 

Och aa... va ska jag skriva mer ? 

Ska blogga på den andra bloggen nu så vi hörs. 


Pözz:*

Av Amanda Eriksson - 3 maj 2012 19:29

Min älskade ängel du är mitt liv. 

Varje sekund med dig är perfekt och du är det bästa som någonsin hänt mig. 

Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig. 

Du är sepciell och jag lämnar dig aldrig. 

Saknar dig varje sekund du inte är nära. 

Och jag tänker på dig hela tiden. 

Så nu vill jag bara säga: 


Jag älskar dig 



Grattis på 16 års dagen!           

  

  

















Presentation


Tja!
Kul att du har hittat hit:)
Skriver om vad jag sysslar med om dagarna
Jao.. jag e en tjej som chillar all the time, spelar min musik, hänger med polarna.
Följ mig sötnusar!
Puss:*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards